torstai 11. syyskuuta 2014

Pesänrakennusviettiä ja siivousintoa?


Tänään viikot 33+6, (kirjaan näitä lähinnä itselleni jos koskaan tarvitsee etsiä et mitäs mulle kuului silloin) kauhea kolotus ja pirun liitoskivut, hengissä kuitenkin ja tarmoa täynnä!

Maanantaina kävin varaamassa vaunut, käsiraha maksettu, HUI! Voi sanoa et oli kyllä hyvin suuri juttu minulle! Lompakolle myös! Meille tulossa siis Bumbleride Indie Twinit ja värinä Jet Black, tilasin myös sadesuojan koska niitä on ollut hankala löytää. Vaunukopan ajattelin sittenkin hankkia, mutta sen hankin vasta kun vaunut maksettu tai sitten ns käytettynä.

Tänään aamulla aloin suunnitella sairaalakassia, pitäis tehdä joku suunnitelma ja alkaa pikkuhiljaa pakata, kun vaan tietäs mihin, puuttuu se itse kassikin vielä. Toisaalta mä ajattelin et eihän se niin justiinsa ole jos pakkaa vaan tavalliseen kestokassiin, sellanen mulla oli viimeksikin.

Kotona olen kovasti nyt siivoillut (mikä ei kyllä näin valtavina projekteina ole ollenkaan mun juttu normaalisti) ja laittanut järjestystä sopivaksi. Vielä muutama pikkujuttu ja sitten ois kaikki valmiina. Tänään tulee lipasto johon laitan vauvanvaatteet valmiiksi, hoitopöydän laatikosto jää siten vaan tavaroita varten, ne laatikot on tosin ärsyttävän tiukasti kiinni joten inhottaa aina repiä niitä auki.

Listaa siis mitä vielä puuttuu:

-vaunukoppa
-Juliukselle istuinsuoja
-hoitoalusta
-kaukalon vauvatuki (se on kyllä jossain, mutta hukassa)

Muutoin alkaa kaikki muu olla kasassa! Ihan mahtavaa! Huomenna tulee vielä pienempi ruokailuryhmä niin sekin helpottaa, tosin vanha pitää sitten raahata varastoon ja roudata sieltä tilaa, ei käy miestä kateeksi! Jostain on myös iskostunut kauhea into vaihtaa verhoja yms (en todella vaihda!).

Nyt Julius heräsi joten meillä alkaa ruokailu ja siivous jatkuu. Julius oppi eilen sanomaan vauva, äidin ja isin sydän pakahtui. <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti