perjantai 28. maaliskuuta 2014

11+1 taistelua väsymystä vastaan!


Viime kerralla kirjoitin siitä mun kipeästä kädestä johon epäilin et labrahoitaja oli vahingossa tehnyt neulalla viillon reiän sijasta, avasin illalla sen paketin siitä kohdasta ja mikäs sieltä paljastui, joo-o.. Oli meinaan viilto eikä reikä, ihme kun sattukin niin paljon!

Sain tällä viikolla postissa ultra-ajat, hui jännää!! Eli siis eka ultra 9.4. ja rakenne-ultra 4.6. Ja molemmat siis kätilöopistolla.

Mies on lähdössä tänään typerään enduro kisaan töihin, ja me jäädään Jupeliuksen kanssa kotiin kaksin, tai no onhan meillä koirat. Ärsyttää! Ollaan tehty niin, että viikolla minä hoidan kaikki yöheräämiset, ja mies hoitaa viikonloput, no nyt se menee sitten niin et tän viikon olen hoitanut noi kaikki heräämiset, joita on ollut pahimmillaan noin 3 yössä kun hakee rytmiä, ja en ole saanut unta niiden jälkeen. Viime yönäkin valvoin melkein 3 tuntia. :( Ja nyt siis tämä viikko, viikonloppu, ens viikko.

Ja ens viikonloppuna on se koiranäyttelymatka Venäjälle, eli siis eka yö nukutaan bussissa, joo niin varmaan "nukutaan" oikein hyvät unet! Ja näyttelypäivä on pitkä. Sitten ollaan Tallinnassa perillä noin klo 24-01 ja hotelliin nukkumaan, ja aamulla laiva lähtee jo 7.30 takaisin, ei tartte siis laskea kovin kummoisia unia! Ja ollaan siis maanantaina perillä, tervemenoa vaan arkeen! No mutta itse olen harrastukseni valinnut ja varmasti tulee olemaan ihan hauskaa. Tosin matkanjohtaja kertoi et siel ei ole hissejä, ja koirien bokseja ei voi siis roudata sisälle lavetilla vetäen, vaan ne viedään yksitellen!! Onneksi mun kaikki 4 (neljä!!!!!) koiraa on pieniä ja niillä on kahdet häkit valmiina.

Joten mua väsyttää ihan kamalasti, tänään herätty taas kuudelta, laitoin Juliuksen vasta 11 nukkumaan nyt niin ehtis viel itse ottaa pienet unoset, siispä NYT on mun aikani, meen päikkäreille! ADIOS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti